sedih sebab blog lama sudah tak dapat dibuka! tapi jangan risau hakak akan sentiasa update melalui blog ni pulak! keep support #miminators
August 8th, 2015

Sunday, September 20, 2015

Momento Cafe Setia Alam

Assalamualaikum wbt!

So untuk kali ni aku nak promote satu kedai dekat setia alam ni. Cafe lah kekdahnya. Setia City Mall tu dah dekat sangat dah dengan cafe ni! So kalau bosan tak tahu nak makan apa dalam SCM tu bolehlah cuba makan kat sini

Selalu sangat kalau pergi cafe cafe hipster ni mesti makanan dia tak berapa sedap, harapkan deco jek

Tapi bukan dekat momento

Peh peh peh

Dia punya pasta, butter chicken memang terbaik dari ladang! Dan yang penting bawah rm 20


Tang ni aku makan chicken pasta-RM 18.90

Memang berbaloi sebab sedap dan berbaloi je dengan harga since dapat chicken chop kot! 


Bagi aku okay lah sebab memang selalunya cafe cafe hipster ni kalau nak cari pasta rm6 memang tak dapat lah kan! Tengok air kopi je secawan rm6

Tapi tapi tapi

Dekat momento ni air kopi dia semua memang sedap! Kau pilih jek nak yang mana semua pun sedap! Berbaloi lah dengan harga dan tak rasa sia sia

Selain owner dia yang friendly! Aku bagi 4 bintang untuk service! Hoyehhh


So macam mana nak pergi sini? Aku percaya semua orang ada waze kan? So waze je Momento Cafe Setia Alam. Memang waze akan bawak terus kau ke sini

Selamat menerjah chawls!


No comments:

Post a Comment